ren och hel

Nu har jag den där härliga efter-träningskänslan. Nyduschad, fluffigt nytvättat hår, mjuka ben och härligt trött i kroppen. Det är lite fånigt, men nästan som att jag glömmer mellan gångerna hur härligt det är att träna. Skönt att få svettas ordentligt och ta i med alla krafter.
Min kompis valde gymmet, men jag körde på passet som var vår tanke från början. Gymmet har jag varit på en del det senaste, men inte något pass och jag saknade det. Idag var det ett bra pass, rolig ledare och grym musik! Musiken är avgörande, trist musik peppar mig inte, men bra musik ger mig enorm energi!
Jag har just målat mina fingrar och tår med de nyinhandlade nagellacken från
Make Up Store. Ett guldskimrande i färgen Sorbet, tack vare Emma, och ett rosa i färgen Orchid.
Det rosa på tårna, riktigt läckert! En härlig ceriserosa färg, som blir riktigt snygg när jag har mer färg på fötterna. Om jag inte BUS:ar dem. Och numera är mina fingernaglar guldskimrande. Supersnyggt. Det skimrar liksom mest, det är inte täckande. Jag trivs inte riktigt i heltäckande nagellack på fingrarna. Tror det har att göra med något jag uppfattade som barn. Att sjuksköterskor inte fick ha färgat nagellack eftersom det kunde bli smuts som de inte fick bort (eller något sådant), vet inte alls sanningen i det, men det är en sån där grej som fastnat. Jag har alltid något på naglarna, men allra oftast blir det genomskinligt eftersom jag är så bekväm av mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits