mindre skoj

Vaknade en halvtimma innan min väckarklocka (läs plural) skulle ringa. Hade druckit för mycket vatten så det var bara att gå upp. Försökte sedan somna om igen och hörde ett konstigt ljud.Kraffsande liksom... Kunde inte lokalisera det, men till sist lät det som om det var under min säng. Usch alltså!
Vet inte om det är något i lägenheten, eller ljud från grannen. Hur som helst tycker jag det är lite läbbigt. Fast eftersom jag är jätterädd för kryp och annat, åtminstone när det är på en plats de inte borde vara, men det är ju inte helt omöjligt att jag bara förstorar upp det... Tur att jag har två rum att vara i och inte bara ett!
Nu är jag jätte trött eftersom jag inte fick sova så länge som jag ville. Det är jättejobbigt att vakna innan klockan ringer tycker jag. Usch.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits