kalas

Ett kalas senare och jag känner mig lika gammal som mormor. Kanske inte riktigt 85 år, men så trött som jag varit hela eftermiddagen! Försökte vila och ta en tupplur mellan jobb och kalas men det var omöjligt. Jag tror att jag blivit övertrött och därför har svårt att sova. Fruktansvärt! Jag vill ju bara sova.
Mitt kusinbarn som är 3 år är helt underbar. Han får mitt hjärta att smälta. På slutet spelade vi hockeyspel, ni vet sådant där med pinnar man drar i.. Vad kallas det?! Anyhow, han var så fokuserad och glömde göra mål och blev glad när jag hade (o)turen att få pucken i hans mål. Sedan gav han mig en stor kram när jag skulle gå. Han är ursöt verkligen! Hans lillasyster som är fem veckor var så liten och söt, men hon sov mestadels.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits