jeanskjol

På rean i somras försökte jag hitta en kort jeanskjol, men utan tur. Alla som var på rean hade konstiga slitningar, märkliga blekningar eller med fleplacerade fickor. Nej jag föll inte för någon. Jag hoppas jag har mer tur den här sommaren. Jag tycker en lagom kort jeanskjol kan var asuperfräscht till tygskor och linne eller stickad tröja. Att kombinera med tights en kallare dag funkar bra det med.
Tittade snabbt på H&M häromdagen och hittade en som var superkort, jag snackar omöjlig att böja eller röra sig i. Sedan fanns en variant som var lite längre, men på gränsen till för lång. Vit funkar också, men allra helst ska det vara i lagom jeansfärg. Tips någon?

18534-2321


bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Hejsan! ville bara säga att jag tycker din blogg är jättebra..kikar in och kollar varje dag!=) Härligt med en liten daglig dos av trender och annat! Ha det gött!

2006-05-18 @ 16:40:26
Postat av: Emmaria

Tack Josefine, du anar inte vad glad jag blir av att höra det :) Kul att du tittar in och gillar bloggen. Ha det bra! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits