jag drar

Nu åker jag ner på stan. Kollar på bikini igen, en sväng in på Din Sko och en kortis till Scorett. Sedan blir det bussen ut mot havet. Har provat lite olika kombinationer, de senaste dagarna har jag sett mycket på stan som inspirerat mig. Det är ju bara det där att försöka få ut något liknande av de kläder jag har i min garderob...
Har hittat ett par skor på Din Sko, men igår hittade jag dem inte i den butiken jag besökte, fär göra ett nytt frsök i en annan butik idag. Frågan är egentligen bara vilka skor jag ska ta på mig nu, har ju ont i foten och behöver lite stabilitet... Hmm...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Gillar din blogg men du borde uppdatera din sida, ser riktigt tråkigt och risigt ut!

2006-05-28 @ 14:42:20
Postat av: Emmaria

Oj då det var ju inte bra. Jag har faktiskt knåat ihop det där själv, rena nybörjarturen eftersom jag aldrig gjort sådant där förut. Tills jag hittar någon som kan göra en proffsig får den vara "tråkig och risig" eftersom jag inte vill ha en standardmall.

Postat av: ezsubf chgn

uivgwyf ownmqpsjg buyfqrvp ohkzwxv wahykfovt jozcyghpm caygz

2006-12-31 @ 20:33:27
URL: http://www.nlxmc.lkpf.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits