I heart Gold

Allt är inte guld som glittrar. Heter det inte så? Nåväl, för mig är det främst guld osm gäller vid val av smycken. Guld är det naturliga för mig och silver tar jag när jag anstränger mig ordentligt. Alla har vi nog någon variant som vi föredrar och för mig är det guld. Smycken, väska, skor och skärp har jag i guld i min garderob, men hittills har jag inte vågat mig på något plagg. Hade jag bott i Sydeuropa hade jag nog haft några guldplagg, men här hemma känns det lite väl mycket att ta på sig en guldklänning. Jag vill ju allra helst se ut som Jamie-Lynn, Sophia eller Emmy. Siennas klänning är lite väl mycket...
18534-2323


bilder style.com, netaporter.com, gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Hanna

la beutiful!

Postat av: Emmaria

Guld är riktigt nice.

2006-05-19 @ 11:35:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits