Hennes

I senaste Hennes har de ett modereportage som jag tyckte var kul. Delar av det so modellen har på sig är sådant man kan göra själv. Det finns allt från en topp, klänning, kjol till armband och skärp. Riktigt rolig grej och jag vill testa åtminstone ett par saker.
När jag surfade in på deras hemsida, där mönstren och beskirvningar skulle finnas, kunde jag verkligen inte hitta dem. Skickade iväg ett mail till redaktionen och fick vrålsnabbt svar från Chefredaktören Maria.
Sånt gillar jag! Svaret blev att de kommer att komma upp i veckan, så vill du precis som jag knåpa lite hemma, då är det bara att invänta mönster och beskrivning på Hennes hemsida och sedan bara köpa tyg och sätta igång!

Kommentarer:
Postat av: Emmasvärld

Vad roligt! Jag älskar att pyssla! Det ska jag kolla in!

Postat av: Emmaria

Gör det! Jag gillar också pyssel. :)

2006-05-17 @ 10:39:44
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: JessicaN

Låter kul! Jag ska hålla kolla på deras hemsida. :)

2006-05-17 @ 15:52:15
URL: http://trickles.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits