fredag!

Sitter på jobbet och småpular med lite saker. Det är så väldigt varierat i arbetsbördan här. Massor ena veckan och nästan ingenting veckan efter. Skrev just ett mail till min bror. Han är så mysig. Den senaste veckan har vi mailat lite och han skriver jättelångt! I vanliga fall har han bara skrivit typ, "Hej, bra, vi hörs!". Men inte nu, den här veckan har det varit långt och utvecklat. Jag älskar verkligen min bror. Vi har alltid haft en bra relation.Visst har det varit upp och ner, men ju äldre vi blivit desto mindre har åldersskillnaden blivit.
Nu kom just våra nya visitkort till kontoret. Dessvärre med två fel och nästa vecka har vi frukost-seminarie så jag hoppsa de hinner skicka nya tills dess. Den ena måste verkligen ha sina visitkort då. Felet som var har jag medelat från början, men den som beställde ändrade aldrig..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits