fånig blivande faster

När jag fick veta att jag skulle bli faster sa jag med en gång att jag ville köpa en sån där Reg.skylt till barnvagnen. Jättefånigt jag vet, men är man en blivande stolt faster så är man! Igår frågade min svägerska (det kan man väl kalla henne även om de inte är gifta..) om jag visste vad en sådan skylt kostar. Hennes syster trodde den kostade minst 1000kr. Googlade det snabbt nu och hittade ett par alternativ, ingen dyrare än 300 kr. Så det blir no problems. Först ville jag ge en sådan som en överraskning, men kom på att det var bäst att berätta det så att ingen annan köper det också.

Kommentarer:
Postat av: matilda

hehe, jag vet hur man blir. min pojkvän blir snart morbror och han är helt galen, köper digitala nappar och leksaker och allt möjligt!! haha =)

Postat av: Emmaria

Digitala nappar?! Aldrig hört talas om.. Jag har fått godkänt av blivande mamman att shoppa grejer, men det känns ändå lite svårt, är ändå runt 3 månader tills pyret föds. Men jag känner mig sådär extrem fånig, tänk då hur det blir när babyn verkligen är född.. Ojoj! Men det är supermysigt!

2006-05-24 @ 23:02:11
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits