bikini

Jag fegade ur på H&M och köpte bara överdelen. Tänkte kolla hur väl mina bruna respektive turkos underdelar fungerar till överdelen. Den finns ju även som underdel, men den är lite för bred i modellen för min smak. När det kommer till solande vill jag ha liten bikini för att få så diskreta linjer som möjligt. Hittade ett av detvå paren skor jag tittat efter på Din Sko. Den ena provade jag och 36:an var alldeles för stor så det var ett enkelt problem. Det andra paret hittade jag inte ens, till min förtret. Jag behöver verkligen ett par superenkla svarta skor. Kanske får bli ett par i tyg...
18534-2390

bild hm.com

Kommentarer:
Postat av: Emeelia

Har du frågat om tillstånd då du lägger in bilder på bloggen? Jag undrar för att jag gärna vill använda bilder, men vet ej vad som händer om man inte har tillstånd? Kontrollen är nog inte så hård, men man vet aldrig.

2006-05-29 @ 10:36:48
Postat av: Emmaria

Jag brukar hänvisa till den sida där jag lånat bilden. Fick faktiskt en kommentar fårn ett företag som tackade för att jag skrev var jag hittat bilden. Det är väl lite gränsfall, men jag använder ju bilderna i positiv bemärkelse vilket borde vara till fördel och inte i negativt syfte.

Postat av: Emeelia

OK, tack för svaret. Jag ska börja med bilder.

2006-05-30 @ 09:03:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits