Argh!

Jag är arg som ett bi just nu!!! Jag förstår inte hur saker och ting får fungera i den svenska sjukvården.
Beslut som tas utan att informera patienten. Argh!!!
Vill av personliga skäl inte utveckla alltför mycket här. Men jag ringde just till en avdelning på Sahlgrenska för att boka in en tid för att få recept och de meddelar mig att jag är utskriven därifrån. Detta är gjort utan min vetskap och av en läkare jag inte träffat!! En sån här sak får mig att vilja bli politiker. Bara för att korrigera alla puckade beslut som dagens beslutsfattare verkar ta.
Argh!! Jag behöver en boxningspåse, är svinarg! Adrenalinet bara sprutar i kroppen.

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Jag jobbar inom sjukvården och jag ser mycket sånt här. Det är helt sjukt tycker jag. Själv har jag nästan slutat att gå till doktorn p g a hur illa saker och ting sköts. Hoppas att det löser sej för dej. *kram*

Postat av: Emmaria

Det är riktigt sjukt att det får fungera såhär. JAg har alltid haft tur eller vad man ska kalla det att träffa de bästa doktorerna, fått remisser då jag behöver osv. Men de vet nog inte vilka de har att göra med i det här fallet. It ain't over 'til the fat lady sings...

2006-05-09 @ 22:36:59
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ejpaclmw vdctfo

npjszk noegvy rxyjc pydz ayeflwbdz juxeqpo hzrldtof

2007-01-01 @ 01:39:20
URL: http://www.djrfnhpie.rgfiptna.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits