another day in the sun

Ny dag, sol, blå himmel och allergi. Jepp så är det. Idag är jag lite svullen på ögonlocken, vilket inte ser klokt ut. Och jag som ska vara på tv om en stund.. Fast det är inte riktigt som det låter, jag ska ha videokonferens. Vid sådana här tillfällen blir jag världens tönt, jag vet inte vad jag ska göra eller säga...
Gårdagen spenderades inte vid datorn, därav min frånvaro från bloggen. Gjorde lite annat istället. Usch, allergin är inte nådig nu. Trots att jag har cortison i kroppen känner jag mig inte så bra som jag gjort tidigare år av sprutan. Tänk hur jag skulle må utan cortisonet då!
Fast nu börjar jag känna mig mindre gråtfärdig. Både tisdag och onsdag kändes det som att jag skulle gråta när som helst. När jag blir sån av allergi känns det ganska fånigt, för när någono frågar varför jag gråter så blir svaret.. "Jag vet inte."
Nej nu ska jag förbereda mig inför videokonferensen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits