ännu en dag

Solen skiner ute, det är några fluff-moln utanför fönstret, men de rör sig snabbt och håller sig oftast borta ifrån solen. Blir landet idag. Kan bara inte sitta i en lägenhet när det är fint väder. Jag pallar inte.
Det märks att temperaturen har sjunkit, inte alls lika varmt ute som förra helgen och i början av veckan. Men vem klagar?! Jag är nöjd med det mesta.
Fast allra gladast vore jag om allt pollen ville lägga sig i en bubbla och abra försvinna ut i luften. Såg någon bild från en satellit där man tydligen kunde se pollenmolnet över landet. Usch säger jag bara!
Nej nu får det bli positiva tankar! :)

Kommentarer:
Postat av: Fierce

Hur orkar du att skriva om Lindsay, dag ut och dag in, dag ut och dag in, dag ut... och, ja du fattar! Jag vill veta mer om DIG. Kram

2006-05-14 @ 12:21:29
Postat av: Emmaria

Hmm, grejen är ju att bloggen inte bara ska handla om mig. Flikar ju in en del personligt här och var, men kändisar och mode inspirerar mig...

Postat av: Mikky

Fin blogg!

2006-05-15 @ 18:09:15
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits