aj!

Min stackars fot gör riktigt ont! Den är svullen, varm och det pulserar liksom lite. Nu blir det foten i högt läge. Började nästan gråta förut när vi gick på stan. Till och från gjorde det så fruktansvärt ont. Jag får åka till akuten i nästa vecka när det finns en ortoped där, ingen idé att träffa någon vanlig husläkare direkt.. Fast det får väl bli när jag slutat jobba. Jobbar maj ut och sedan är det lite efterlängtad ledighet.
Idag skulle det egentligen blivit utgång, men planer ändras ibland och eftersom min fot gör ont så hade det nog varit lite jobbigt ändå. Kanske att ngåon kommer hit och underhåller mig istället :)

Kommentarer:
Postat av: njrp fztaohkqm

loycxw kldbw nebws fghtyip hwfpax xcmtbokn lceqg


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits