10/5

Oj vilken ful bild... Jaja.. Detta hade jag på mig i en halvtimma, sedan blev det så varmt att jag höll på att bli galen. Blev väldigt irriterad på mig själv eftersom jag hade tänkt att ta på mig en blus som jag köpt på Indiska, men drog av mig den i sista sekunden för att det verkade för kallt. Knäppt!

  • navy shorts, TopShop (fynd på vinterrean)
  • vitt linne Zara
  • mörkt grön "safari"jacka, H&M
  • vita tygskor
  • tunn scarf i brunt/turkos/guld, H&M (Blev lite väl lättklätt på kontoret med bara linne..)
    bild(3)

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Hm. Är det knyt i midjan på jackan? I så fall tror jag att jag har en likadan jacka, fast blå.

2006-05-10 @ 17:57:56
Postat av: Emmaria

Jepp du har helt rätt. Fanns i puderrosa också.. Provade den först men jag försvann helt i den färgen. Jag gillar min jättemycket. Känns dressad men väldigt casual.

Postat av: Hanna

Mm. Min blå är också välanvänd. Väldigt nöjd med inköpet. :)

2006-05-12 @ 13:15:00
URL: http://mrssunflower.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits