trött!

Jag är riktigt trött och känner mig inte på topp just nu.
Så det får bli läggdags. Kanske bläddra i Solo Girl, eminent tidning...Eh not!
Gratis är trevligt men jag läser massor med blaskor jag aldrig skulle titta två sekunder efter i en butik.
Imorgon får jag besök i min apartamento. Skojigt! Men det måste ju vara rent och snyggt då. Tror jag lyckats, men det gäller att fylla på kylen och helt enkelt vara en bra värdinna!
Jag har skrivit det tidigare, men jag är min största kritiker och jag är aldrig rikigt nöjd. Väldigt jobbigt och kan väl ha att göra med att jag ätit Losec i mer än ett år. Något som jag från början skulle äta i en eller två veckor. Det var ett tag sen det!

Diska ska jag göra, men sedan blir det sovdags!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits