the dresses

Sakta men säkert börjar de roligare kändisarna att anlända till galan. Michelle Williams visar hur smal hon blivit efter graviditeten i en gul klänning, men oj vad blek hon är, och smal!! Lycklig ser hon ut att vara med Heath. Men snälla, loosa örringen!

Modellen Karolina Kurkova är söt i en ursnygg klänning!
Rachel Weisz visar vilken grace man kan ha under en graviditet. Reportern Samantha använder en Moe Bag om jag inte ser fel...

Naomi Watts har en klänning jag gillar, men putar hon på magen, är det konstig vinkel eller är hon gravid?

Har han barn? Låter väl fånigt, men har aldrig tänkt på Jack Nicholson som pappa...
Herrarna bjuder oftast inte på så mycket klädchockar under galan. Skönt om man inte är så intresserad av kläder, trist om man är mer medveten.

Jessica Alba valde också gult, men i en mer guldig ton än Michelle. Eller den kanske är i guld?!

Men detta är väl ändå inte Mr Bean?!

Jennifer är söt i enkel svart klänning, Nicole kontrar med en enkel vit.
Syskonen Gyllenhaal är fint klädda. Ziyi Zhang ser nästan lite trist ut i sin klänning, hon har haft snyggare kreationer! Jennifer Lopez med make är klädd i en grön färg som lär sticka ut.
Söta paret Ryan och Reese är välmatchade.
Charlize är iklädd en snygg mörkt grön färg, men klänningen är sådär.. Vad jag sett än så länge.
Ett speedat par (haha, vad skojig jag är..) Keanu och Sandra.
Hilary kör svart axelbandslöst, det kan väl aldrig gå fel... Uma ser söt ut i ljus klänning. Gillar hennes frisyr!

Kommentarer:
Postat av: v

jessicas är snyggast hittils.. en sån vore inte sitta dumt på mIG;P

Postat av: Mimi

Jag tror faktiskt bara att Naomi är en av de få Hollywood-kvinnorna som inte har bantat ner sig totalt ännu....

2006-03-06 @ 08:53:45
Postat av: Emmaria

v: Tycker absolut att hon var snyggast, av vad jag sett so far.

Mimi: Missförstå mig rätt, det såg bara så konstigt ut. Hon är smal som hon är och behöver absolut inte ändra på något. Tror bara att dte var just den vinkeln som blev konstig med fluffet på magen.

2006-03-06 @ 11:16:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: äza

vad gör jessica alba där? Hon är en usel skådelspelerska. Jag trodde bara det var eliten. Uma Thurman och Nicole Kidman är damer med grace!

2006-03-06 @ 13:05:17
URL: http://azas.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Oj det var hårda ord. Jag gillar henne. Fast jag får hålla med om att man kan undra vilka som blir bjudna! Vissa verkar bli det mer för sakens skull...

2006-03-06 @ 14:52:08
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits