Snabbis

Har varit hemma en snabb sväng för att fixa och dona lite smågrejer. Nu ska jag snart ner på stan igen för lunch o shopping med mamma.
Både hon och jag var på bättre humör idag så det blir säkerligen trevligt. Förutom att jag håller på att bli sjuk nu så är allt tipptopp.. Idag har jag feber, huvudvärk och lite ledvärk. Men hey, det som du inte dör av gör dig bara starkare!
Hoppas ni har en riktigt härlig fredag! Här lyser solen, det är visserligen kallt men jag struttar omkring med brills på näsan och försöker inbilla mig att det trots allt snart är vår!


Förresten, har jag missat något? Varför är det inget Sofi's Mode på Aftonbladet. Vad jag än tycker om innehållet så brukar jag alltid kolla in det!

Kommentarer:
Postat av: Shadowfire/Peter

Det är snart vår också... =) ... visst är det underbart då solen väl börjar titta fram!!

Postat av: Hanna

Angående Sofis mode på aftonbladet så blev jag jättekonfunderad när det inte var något nytt i morse. Satt jättelänge och funderade på om det kanske inte ens var fredag idag... Har blivit en fredagsvana oavsett, precis som du skriver, innehåll...

2006-03-10 @ 17:17:05
URL: http://www.sourgrapes.se/blogg
Postat av: Evelina

Ja härligt att solen tittat fram!
Sofi's mode finns på aftonbladet nu! Ha en trevlig fredag :)

2006-03-10 @ 17:54:37
URL: http://Linaevelina.blogg.se
Postat av: engla

Ja konstigt, brukar finnas där tidiga fredagsmornar ju!

2006-03-10 @ 20:08:06
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Emmaria

Shadowfire/Peter: Det är ljvligt med solen! Jag är såå nöjd så :) Men det hade varit snäppet bättre om det varit vårtemperaturer istället för vintertemperaturer ute..

Hanna: Tänk vad snabbt man vänjer sig vid vissa saker, fast man märker det nog knappt förrens det inte är där..

Evelina: ja det är ljuvligt! Jag ser fortfarande inte nåogt nytt mode! Hoppas din fredag var bra.

engla: Jättemärkligt!

2006-03-11 @ 15:43:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits