smile

Idag vaknade jag med en helt annan energi än jag haft på ett tag. Det var väldigt skönt att känna hur febern har försvunnit och huvudvärken verkar inte ha tagit samma grepp om mig.
Nu har jag rett ut frågor jag hade kring hur mitt företag kan agera runt mitt avtal, och de kan inte göra någonting! Min typ av avtal är tidsbegränsat och eftersom det varken talar om uppsägning eller hänvisar till avtal som har regler för uppsägning så finns inte det som ett alternativ.
Att "göra om" avtalet som chefen pratade om, det skrattade hon nästan åt, för det gör man inte.
Idag känner jag mig lugnare i alla lägen och känner att jag har rätt och tänker stå med stadiga ben och se hur han tror att han kan hantera detta.
Jag hoppas ni kan respektera att jag inte berättar mer utförligt, men jag kan säga så här att själva grejen egentligen inte är fel, det är sättet han hanterar det och mig på!
Ikväll ska jag kanske träffa lite gamla kompisar, men jag skulle fått veta mer igår, som jag inte fick så vi får väl se...

Kommentarer:
Postat av: e jissa

e jag tycker att den där killen var jette snygg vad heter han?

2006-03-15 @ 14:38:31
Postat av: e jissa

e jag tycker att den där killen var jette snygg vad heter han?

2006-03-15 @ 14:38:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits