slut

Jag känner mig helt slut. Ett intensivt dygn och en lång vecka sätter ut sin rätt.
Igår åt vi italiensk mat, min blev fuccili med kyckling, supergott! Det blev väldigt internationellt igår eftersom vi åt grekiskt till lunchen.
Efter restaurangen gick vi ut en sväng. Men jag har bara en ska att säga: Var har alla snygga killar tagit vägen? Såg en okej kille, men det var nog bara för att han var snyggast på stället... Vilket inte säger mycket.
Det var trevligt som det alltid är med J men vi var båda rätt trötta så efter en jakt på cigaretter, till henne (Jag röker inte!) så tog vi vagnen hem. 
I dag skulle J upp tidigt så klockorna var ställda i ottan, kändes det som, men efter lite velande bestämde hon sig för att skippa sin grej och åka hem istället. Så vi gick på stan tills tåget gick och nu är jag hemma igen. Helt slut! Måste nog äta något så jag får lite kraft!
Tänkte ta en sväng till gymmet. Och kanske sola efter passet.. Åh det känns nice!
Idag tänkte jag som sagt träna och sedan kanske träffa en kompis som också är i stan över helgen. Varför tajmar de sig inte bättre? Äh, det är superkul att de kommer! När det än är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits