silke

Min mamma är för söt. Förut ringde hon och berättade något som hon lät väldigt glad över! Vad kan detta vara tänker jag då, jo hon har beställt ett par silkeslångkalsonger till mig! Jippie... Eh..
Okej tanken är hemskt snäll. Men jag använder inte långskalsonger, ever! Jo i fjällen då, men större delen av året spenderar jag, tack och lov, inte i fjällen!
Jaja, det är väl bra att ha ett par silkesgrejer, de är förvånansvärt sköna att ha under byxor. Lånade mammas då jag åkte skridskor förra året. De var hur stora som helst, men ändå sköna!

Kommentarer:
Postat av: Tillie

Jag tycker det låter superlyxigt. Om inte annat kan man väl ha dem som slapparbyxor hemma i tv-soffan.

Postat av: Emmaria

Ja, jag ska inte säga något dumt, hon är för snäll min mamma! Det var bara så kul när hon var så exalterad..över silkeslångkalsonger.

2006-03-14 @ 14:40:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits