raindrops

Det regnar ute! Länge sedan det hände, men jag jublar. Dels eftersom jag slipper gå ut men även för nu är det dags att säga farewell till snön!
Pratade med mitt jobb tidigare och det verkar vara rena sjukstugan där. Därför är det nog lika bra att jag inte jobbar, med min otur skulle jag säkert få en till skur, två och en halv vecka (som jag är uppe i nu) räcker alldeles utmärkt!
Idag har jag två saker jag ska göra. Dels ska jag försöka äta ordentlig middag så det ska fixas tacos. Sedan ska jag även dona med mina naglar. Lagom jobbiga uppgifter... Men blir man helt slut av att ta bilen till affären och köpa mjölk, ja då är små uppgifter inte lika lätta som de brukar vara...
Blir helt galen på min uppkoppling. Telias bredband är sådär alltså. Hemma hos mig har jag com.hem och det brukar inte vara några problem. Men i huset har vi Telia och det är inte så stadigt.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag vill också ha regn, här har det snöat :(

Postat av: Emmaria

Hoppas det kommer till dig med! För nu måste verkligen snön bort. Planerar att börja använda snygga skor och lättare jacka nästa vecka. Det är ju april då! :)

2006-03-27 @ 13:37:27
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

Nu ikväll regnar det, jag har längtat hela dagen! Måste vara första gången man längtar efter regn ;)

Ja, nu är det banne mig dags att få ta på sig vårkläderna! Vi får hålla tummarna :)

2006-03-27 @ 21:37:51
URL: http://annacarlsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits