packa

Ikväll blev det indiskt. Väldigt gott med Chicken Tikka Masala. När jag växte upp åt vi inte så mycket sådant. Nu äter jag väl inte thai eller indiskt särskilt ofta heller, men det är ju mer än innan.
Nu har jag packat, mest myskläder, kläder att ha under termo-byxor och skidjacka. Och neccessär osv förstås. Lite lektyr blir det också, några tidningar och tre böcker. Det handlar ju bara om fyra dagar. Det kommer bara vara lugnt. Mysa framför brasan, kanske få lite oli ansiktet och svischa lite i backarna. Jag är ingen direkt skidåkare och åker inte med för skidornas skull. Det är mer ledighet, luftombyte och lugnet som lockar. Fast fyra dagar är nog vad jag pallar! Det är rätt märkligt för en vecka på en strand det pallar jag lätt, skulle gärna ligga där i två veckor. Fast då har man ju ett helt annat liv på kvällarna.
Nej nu får det nog bli sängen. Så trött så trött jag är!

Kommentarer:
Postat av: hannahsthlm

Håller med om stranden..där skulle man lätt kunna bli kvar flera veckor..Fjällen är ju ändå fjällen och det där med brasan låter ju sååå mysigt! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits