mjölk.

Ständigt denna mjölk som jag glömmer köpa. Vad sur jag blev när jag öppnade kylskåpet och lyfter ett nästintill tomt mjölkpaket! Får vara strong och dricka té ändå.
Nu ska jag lägga mig och sova på soffan. Var hos min sjukgymnast idag och hon sade att jag skulle försöka sova i en annan säng ett tag för att se om min rygg påverkas av den lite väl mjuka sängen. har ju bäddsoffa så det är ju lugnt!

Det är väldigt uppskattat ska ni veta, alla de råd och tips om hur jag ska agera i min situation. Egna erfarenheter hjälper mycket de med. Det är skönt att veta att andra haft problem och att jag inte överreagerar. Nu önskar jag ingen att vara med om jobbiga saker, men att dela med sig av erfarenheter ger stöd det också. Precis som det kanske kan finnas någon som får stöd av att läsa det jag skriver och berättar, så får jag stöd då någon delar med sig till mig. Tack!

Godnatt! Nu ska jag käka lite taggtråd. (Stående uttryck i vår familj då man måste klara av en tuff situation.)
Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits