"liten kjol"

Idag när jag var på jobbet kom en kollega och skojade lite. Han och jag går inte riktigt ihop när vi jobbar, men när man pratar privata grejer är det inget fel på honom alls. Han tyckte jag var fin i min "lilla kjol". Det är ganska roligt, för han ser sånt där mer än man anar. Han kommenterade för ett tag sedan att jag ju gillar Clark's skor ganska mycket. Jaha svarade jag först lite avvaktande (hade inte ens Clark's på mig den dagen) och då påpekar han att jag har minst två par. Hallå, en man i 50-års åldern liksom. Jag tycker dte är roligt med förvånande sidor hos folk. Jag knde mig lite som Rachel idag, fast med kota och byxor då förstås!
18534-1367



Kommentarer:
Postat av: Anonym

fan va sött klänning hon har på dig :D letar efter en liknande

2006-03-31 @ 20:42:35
Postat av: Emmaria

ja den är verkligen ursnygg!

Postat av: Hanna

söt klänning! var har du kpt en? rachel är ursöt btw! ;)

2006-04-03 @ 11:17:01
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits