leggings

Snygga leggings! Jag har bara ett par svarta, eller ett par vita och ett par gråa också, men de är så tunna att jag måste ha något över rumpan då... Någon som vet bra affär att hitta bra leggings i diskret annan färg än svart? Var ett tag sedan jag gick i affärer... Börjar allt mer vänja mig vid mina leggings, jag måste ju inte ha dem med något långt upptill, de är ju som vanliga byxor. Provar mina hemma och vänjer mig allt mer. Jag längtar tills det är lättare att använda dem, har inga bra skor nu.
18534-1946

bilder shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Ett par ballerina skor funkar ju alltid!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Angelica

Mmmmm jag har varit emot leggings länge nu men jag funderar på att köpa ett par.... hmmmm.... om bara våren ville komma snart!

2006-03-24 @ 08:26:59
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sophie: Ja det blr ursnyggt, bara snön ville smälta! :)

Angelica: Visst "vänjer2 man sig vid vissa trender.. Men andra kommer jag nog aldrig falla för, som hängslen! Tittar ut genom fönstret, ser snön och börjar tvivla om det kommer bli vår i det här landet.

2006-03-24 @ 10:29:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits