klädsel

Skrev igår ett inlägg om jobbintervjuer och efterfrågade lite tips. Hel och ren, bekväma kläder och anpassade till typen av jobb är vi nog överens om. Tillie och Sofia har själva skrivit lite i ämnet.
När jag för ett drygt år sedan var på intervju hos det företag där jag arbetar idag hade jag väldiga klädproblem. Jag visste ju att det var en reklambyrå, men visste inte om jag förväntades ha en "häftig" stil eller mer neutral. Resultatet blev mina mörka Cheap Monday, dvs svarta stuprör, till det hade jag en vit topp och en ljusblå stickad kofta, lite snyggare stil med ett dekorativt spänne som höll ihop den. Eftersom det var mitt i vintern hade jag inga särskilda skor, och väskan var enkel i svart med plats för mina betyg. Jag kan nu efteråt konstatera att jag var helt rätt klädd! Inte överklädd och inte nerklädd.
18534-1942

bilder shopbop.com och netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: my

Ååhh Den väskan är så snygg

2006-03-24 @ 00:31:22
Postat av: Emmaria

ja den är verkligen snygg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits