hallon

Nu ska jag äta fil med hallonsylt i. Kanske inte världens nyttigaste mellanmål, men jag behöver få i mig lite fil alt yoghurt eftersom jag äter penicillin. Då får jag ta det som jag tycker är bäst. Fast jag har ju förresten två vanliga yoghurtar och Jalla med för den delen... Nåväl, något ska slinka ner i magen på mig!
Sedan blir det stup i sängen! Efter alldeles för få timmar inatt är jag helt slut. Tvingade mig själv att inte somna under eftermiddagen eftersom jag visste att det bara skulle förvärra det hela nu ikväll.
Måste sova gott inatt så jag är peppad inför ett samtal jag befarar komma imorgon på jobbet. Mamma har peppat mig, jag har skrivit ner lite stödpunkter som jag upprepar likt ett mantra och jag vet precis hur mycket jag ska och inte ska säga!
Alla räkningar är betalade och en del av det som blev över flyttades raskt till sparkontot. Det hamnar alltid lite där, men den här gången blev det lite extra! Betalade dessutom elen redan nu (ska vara betald senast 1/5) eftersom det var lika bra att göra när ekonomin såg stabil ut. Absolut inte bra, men stabil.
Jag kan inte lägga in räkningar som sedan ligger och väntar på datum som ligger långt fram i tiden, lika bra att pengarna försvinner med en gång tycker jag! Jag blir ju itne rikare av att vänta med det...
Nej nu fil, sedan sjukgymnastik för/mot ryggen och sedan sova!
Baci!

Kommentarer:
Postat av: Minna

Hasån är jag med, betalar räkningarna i läjligt god tid. Mitt ex var hopplös slarver med sina pengar, en gång glömde han att betala telfonräkningen så telefonen blev avstängd tror du jag var galen då eller!

Jag håller tummar och tår för dig imorgon.
Tänk på att hålla huvudet kallt (vad det än gäller)!

Kram!

Postat av: Minna

Gud vilken stavning, märks att jag är trött... :)

2006-03-30 @ 23:42:03
URL: http://minna.webblog.se
Postat av: eremo

lycka till, ge dem vad de tål!

2006-03-31 @ 08:21:48
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

Minna: Oj, det där hade jag blivit galen på! Okej om det bara gäller honom och inte jag blir påverkad, då får man väl stå ut med det, men om jag skulle bli påverkad..
Behöver nog det.. Kall som is ska jag vara! Inte riktigt men det är dte jag får sträva mot..

eremo: jag ska göra mitt bästa! :)

2006-03-31 @ 09:55:23
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits