bra idé?

Min kropp har inte vant sig vid sommartiden. Eftersom jag vilat under dagen är jag pigg nu! Inte alls bar egentligen. Borde sova, annars kommer jag bara vända på dygnet och få svårt att gå upp när jag ska jobba!
Det som är jobbigt nu när jag varit sjuk är att jag int eorkar vara vid datorn. Så jag missar alla andras bloggar och har varit lite ego och mest varit vid min egen de korta stunder då jag orkat... Hoppas kunna göra lite catch up imorgon! Och vara lite roligare på bloggfronten.
Fler outfitsbilder har jag lovat och tänkte även trixa med lite annat. Får en del idéer då jag degar, men ibland går inte alla att förverkliga.. Dessvärre! Och ibalnd visar sig idéerna hlt enkelt var rätt kassa då jag försöke rgöra något av dem.

Kommentarer:
Postat av: Liza

jaa inte alls bra att vända på dygnet .. specielt inte när man vet att man ska vända tillbaka det sen .. är i samma situation, har vart ledig i 3 veckor..
ska försöka sova nu ;) Krya på dig !
Ciao

Postat av: Angelica

Hoppas dui mår bättre idag... och jag ser fram emot nya outfitsbilder!!!!!

2006-03-27 @ 09:16:52
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Joshua_Tree

Tell me about it. Jag gick upp klockan sex på söndagmorgon för att jobba (vilket alltså egentligen var klockan fem då). Inte kul. Alls.

2006-03-27 @ 11:11:29
URL: http://www.scriptorium.se/josh
Postat av: hannahsthlm

Min kropp har inte heller vant sig..försov oss såklart..;)!

2006-03-27 @ 12:20:00
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Liza: Det är verkligen jättejobbigt! SPeciellt som jag nu är trött av sjukdom, då vilar jag mycket udner dagen men vakar till på kvällen. Om jag inte vilar på dagen, då blir det riktigt jobbigt..
Nej det är alltid lätta att vända på dygnet, men ruskigt svårt att vända tillbaka det!

Angelica: tack, lite bättre är det allt idag..Men det går alldeles för långsamt för mitt önskemål.


Joshua_Tree: Nej usch, varje gång är dte lika segt med sommartid, fördelen med hästen är just vintertiden, då man får en extra timma! :)

hannahsthlm: Ajdå, inte för länge hoppas jag..

2006-03-27 @ 13:46:32
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits