asos

I fredags gjorde jag mitt första köp på Asos.com! Jag beställde den här klänningen. Vet inte om det var febern som dövade mina hämningar eller inte, men nu är den beställd och på väg hem till mig! Jag har tittat en hel del efter skjortklänning utan att hitta någon. H&M har en hel de, men jag tycker inte alls om dem. De ser inte alls ut som jag vill. Antingen känns de för "barnsliga" eller inte tillräckligt fina. Har höga förhoppningar om den här. I värsta fall får det väl bli en slit och släng klänning! Det behövs alltid på landet om inte annat. Något att kasta på sig när man går ut på vägen för att hämta tidningen, eller ska cykla ner till havet, till affären eller så. Åh, jag längtar!18534-1884


bilder asos.com

Kommentarer:
Postat av: Hanna

så söt! vill me ha en! ;)

Postat av: Emmaria

Jag föll för den med en gång. Lovar att berätta hur den är när den väl kommer!

2006-03-13 @ 14:27:17
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: mia

Jag fick precis min leverans (klänning) idag.. Har kollat klänningen, den är superfin.. Men LITEN! :(
Vet inte riktigt om jag ska skicka tillbaka den.. Nån som har erfarenhet av returer till Asos?

2006-03-13 @ 14:42:53
URL: http://marielle.blogsome.com
Postat av: Emmaria

Oh, har du beställt samma klänning? Mig gör det inget om den är liten, jag var orolig att den skulle vara stor! Tror inte dte ska vara några problem med att returnera, har dock inte gjort det själv eftersom detta är min första beställning!

2006-03-13 @ 14:57:41
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Jag

hur mycket kostar den ? :) vill också ha :D:P

2006-03-13 @ 15:40:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits