9/3

  • vitt linne
  • vit "herr"skjorta
  • mörka jeans
  • rosa hoodie
Idag har jag väldigt oEmmaria-klädsel och ganska girly-girly också. Rosa hoodie och en fläta i luggen. Visst det må räknas som helt ute med luggfläta, men jag trivs i det, det är ett perfekt sätt att få undan luggen och jag passar i det. Därför bryr jag mig inte ett jota!
Hoodien blev en desperat åtgärd eftersom jag stod som ett fån framför garderoben idag och kunde inte bestämma mig. Det är verkligen inget jag brukar ha til jobbet, men vid de få tillfällena är jag oftast ganska schysst klädd i övrigt. Skulle aldrig ta bara en topp, slitna jeans och gympadojjor. That just aint my style.


Kommentarer:
Postat av: Matilda

Samma här...Jag har blivit allegerisk mot hoodtröjor...That's it ;) Det känns som om man ska till träningen eller har en sunkdag. Bläää :D Sådana dagar vill vi inte ha.

2006-03-09 @ 16:03:05
Postat av: christine

jag brukar med ha luggfläta=)

Postat av: ctjkmez lkth

mjyphgd zjvtwcfma kunbqjsa xendrta ngktrdc algtnpjc hgopdimx

2007-01-01 @ 01:39:20
URL: http://www.ajofrylw.dhrbetpo.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits