the walk

Under förmiddagen ska jag få utbildning i något program. Vi får väl se hur det går, men kul att ha något att göra ändå! Risken är bara att jag kommer somna. Att sitta två timmar i et rum utan luft och folk som ställer mysko frågor. Att jag inte har någon egen Laptop är dessutom ganska trist eftersom jag då inte kan testa själv samtidigt.
Efter jobbet blir det träning idag. Ska försöka komma igång med två gånger per vecka nu. Men lagom hårt, vill inte känna mig som jag gjorde i vintras, då var jag inte bekväm i min kropp. Ska fokusera mer på konditionen än styrka.
När jag var på gymmet senast testade jag den här gångmaskinen. Har aldrig gjort det innan, men det var ju dumt. Att bara gå var riktigt härligt. Snabb powerwalk i slutet av passet var inte alls dumt. Ibland kan jag känna att jag vill röra mig ltie, utan att svettas som en galning efter att jag gjort styrkan. Börjar ju alltid med uppvärmning men man ska ju inte ta i för mycket då blir musklerna trötta innan man ens börjat..

Kommentarer:
Postat av: ahielz lvoztfc

lwcqnsup nrztolj lxuhyni smbapkwf fmyzbts lfoi jydarlcv


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits