the sale

På lunchen passade jag på att gå in på Massimo Dutti och spana in deras rea. Har kollat på shorts där tidigare som jag hoppades hitta på rean. Mycket riktigt var de sänkta, både rosa och blåa. De var i linne(har jag för mig) med sidenband i midjan som skärp och lite uppkavlade  med en liten hake som ska hålla uppe viket. (eh, dålig förklaring!)
Anhow, jag blev glad då jag såg att de fanns i båda färgerna. Tog ett par av varje men blev inte riktigt lika glad då jag provade dem.. När de fortfarande var knäppta kunde jag ta av dem över höfterna, utan problem. Segt!
I övrigt har jag inte riktigt varit på rea-humör. Var på NK igår, men det var lite blaha. Vill ha vanliga kläder, okonstiga i klassisk stil. Men antingen går det först på rean eller så är det ingen rea alls eftersom det funkar även nästa säsong..

Kommentarer:
Postat av: emma

va idag inne i linköping för att se om jag hitta något på rean men neeej, jag orkar inte spana runt:p hehe.. in handla mig ett par skor som jag har på bloggen.

Postat av: Emmaria

Skorna var riktigt fina, vilket fynd!
Jag orkar inte heller kolla runt. Så rörigt, men det var relativt lite folk ändå tycker jag. Åtminstone här i stan.

2006-06-28 @ 10:19:29
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: dbzvth twlgar

jroegvw hbmyqvga nzuyhefqc brfg ztyswdpr euzx rzfhm

2006-12-31 @ 20:29:43
URL: http://www.raepbthsz.vrkqna.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits