Sverige!

Självklart lyser solen ordentligt idag, denna midsommardag. Men vädret hölls isg bra igår. Lite väl vindigt på västkusten bara!
Gårdagen var väldigt trevlig! Roliga människor, en del mat, massa snapsvisor, skratt, prat och dans. Jag allt som ska infinna sig en midsommarafton fansn där. Fast det blev inget blom-plockande. Det slutade jag med för många år sedan. Fast vi dansade runt en "midsommar-stång" dvs en kruka med prästkragar. Inte en enda meldoi lyckades vi träffa rätt men kul hade vi!
Nu blir det bilen och köra ner till landet. Där ska jag ta det lugnt, läsa, bläddra i tidningar och kolla på fotboll! HEJA SVERIGE!!!
Jag hoppas Sverige vinner. Tror det kan bli jämnt, men vi bör kunna ta den här matchen.
Ha en riktigt härlig dag! Jag är på solskenhumör just nu, vet itne riktigt varför, men det skadar ju aldrig. :)

Kommentarer:
Postat av: Mickan

Erik Edman såååååå Snygg!
vet du hur man kan träffa honom?
Erik Edman

2006-06-25 @ 13:01:54
Postat av: Emmaria

Hmm, nope det vet jag inte. Men jag tror han är gift och har barn... På plan är han söt, men vissa bilder är inte till hans fördel enligt mig.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits