sommarfin

Kate Bosworth är sommarfin i (nästintill) vitt. På den högra bilden befinner hon sig i Europa, Cannes närmare bestämt. Hennes make-up är ganska enkel, häret i "madicken"-tofs (sorry men det sitter kvar sedan barnsben..) och ett halsband som enda detalj.
Till vänster är hon mer partyklädd på MTV Movie Awards. Håret är uppsatt, i en typisk Kate-stil, med glittriga örhängen och en tung kvälls make-up. Om jag minns rätt är klänningen hon har på sig på MTV väldigt lik den min mamma hade då hon konfirmerade sig...
18534-2436


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: v

ser nästan ut som två olika personer

2006-06-04 @ 23:11:33
Postat av: Malin

otroligt snyggt klädd, vita klänningar är kanon nu i sommar! men jag är lite skeptisk till svarta skor till vita klänningar? eller? :P

Postat av: Emmaria

v: lite roligt att man kan förändra sig så, men ändå vara lika söt.

Malin: vita klänningar är alltid lika fräscht mot en somrigt fräsch hud. Jag ser itne riktigt problemet i svarta skor och vit klänning... Kanske bara jag som är konstig. Men har man vita blir dte så väldigt vitt och examensaktigt, tar man färgglada så blir de en detaljt i sig och kanske tar över från ett halsband, armband eller en väska. Svarta funkar ju till det mesta, stilrent och enkelt. Jag tycker det är okej!

2006-06-05 @ 12:47:41
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits