nu är det sommar

När allsång på Skansen dragit igång för säsongen, då är det sommar! Just idag känns det väl inte så, men ni fattar känslan!
Jag zappade lite, orkar itne riktigt med en timma av Allsång utan försöker se godbitarna =artisterna(de roliga). Bäst var utan konkurrens lille Frans. Sötare kille får man ju leta efter! Fattar ni att han måste vara coolast på skolgården hemma i Skåne!?!
Men vad i hela friden hade Sebastian gjort med sitt utseende. Det såg ut som att hans mamma hade klätt honom och kammat håret på honom för att han skulle vara fin när han skulle på vuxenkalas. Jag gillar inte hans vanliga stil, men den känns åtminstone mer som hans. Detta kändes bara märkligt...
Synd att Agnes fortfarande är bunden till tv4, annars hade det varit kul att se henne i ett sådant sammanhang.

Har funderat lite på vad jag ska lägga mina födelsedagspengar på. Känns lite trist att bara shoppa något vanligt, vill gärna lägga de på något speciellt. Högst upp, på delad plats står nya mobiltelefon och digitalkamera. Kan inte bestämma mig... Eller ska jag vänta... Hmm.
Har hittat en mobil jag gillar, med alla funktioner jag söker, snygg design och smidig form(verkar den). Måste bara rådfråga min egen IT-snubbe, bror min! Ska kolla vad han tror och sedan vela ytterligare några hundra gånger fram och tillbaka. What to do, what to do..

Snart är pastan färdigkokad och jag kan plocka i ordning lite för att sedan lägga mig. Målet är att vara i säng innan 23.00. Lättare sagt än gjort? Vi får se..

Kommentarer:
Postat av: S-girl

Du har nog inte så mycket koll på varken Sebastian eller Agnes.

2006-06-28 @ 15:50:30
Postat av: Emmaria

okej då, if u say so!

Postat av: uedcltwi vlhax

zmnw ifpx vztw qesajz btwmu clkirvzm mpvnjqa

2006-12-31 @ 20:29:44
URL: http://www.qvmeyjt.jpqmtcwby.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits