minnet

Usch, idag är en sån dag då jag har för mig att jag måste göra ett visst antal grejer, men jag kommer inte ihåg vad. Sånt blir jag svinstressad av! Hoppas jag kommer på vad det är, om inte så var det väl (förhoppningsvis) inte så viktigt.
Måste bara kommentera en grej jag läste på Aftonbladet. Det står om Jessica från Big Brother, hon ska ju vika ut sig i Moore. På frågan om hon anser sig vara en bra förebild svarar hon: "Jag har ju inte silikontuttar som alla andra utvikningsbrudar." Men hallå, var dte inte det hon tjatade om inne i huset, att vann hon miljonen skulle hon lägga in silikon?! Snacka om att vända kappan efter vinden... Jag tycker visserligen hon gör rätt och skippar operationen, men hon kan ju inte gå ifrån det faktum att det var det mesta hon tjatade om. Att hon dessutom svär, skriker, super och slåss, är det en bra förebild?! Inte i mina ögon.
Well, det där var bara en parentes.
Dags att ge sig på frukosten så jag kommer iväg i tid till ljusbehandlingen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits