många bollar

Packningen är klar, jag är trött och jag vill sova. Men det innebär inte mer än tre timmars sömn och på något vis känns det lite fånigt. Fast de är väl värda, bättre än inget alls!
Tänk att man alltid städar innan man åker bort! Det gör jag iallafall. För det är så himla trist att komma hem till en stökig lägenhet. Växterna är flyttade från fönstrena, står numera på golvet nedanför balkongdörren. Jag har eftermiddagssol=väldigt varmt och stekande.
SOlen verkar vara här för att stanna i Sverige. Lite otur att det blir så när jag äker, men hey, kul för alla som är hemma. Jag unnar verkligen alla det. Vad det än är för väder så är man ju aldrig så ledi som när man är bortrest på semestern.
Skatteåterbäringen har anlänt, hurra!! Me like :) Lite shopping får det allt bli.
Sängen ropar på mig. Blir säkert något eller några inlägg från Mallorca. Internetkaféer finns ju överallt!
Baci e arriverderci.


(kan tyvärr inte svara på kommentarer pga strul med blogg.se, men jag har läst dem och svarar a.s.a.p.!)

Kommentarer:
Postat av: felicia

vart på mallorca är du? hoppas du har det jättevarmt o skönt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits