hot hot hot

 Oj, vad varmt det är på kontoret idag. Solen lyser på halva ryggen och ena armen =varmt! Antagligen ska jag på kundbesök om en stund. Vi har ett nytt projekt som jag kommer ansvara för i sommar eftersom den ansvariga går på semester idag. Riktigt kul tycker jag!
Jag har ett litet träningsdilemma. Nu när jag tränar satsar jag på långa muskler, en del kondition och bara trimma, absolut inte bygga något. Men problemet är att jag känner att jag måste öka snart, annars kommer det känns lite fånigt när jag rycker i för lätta vikter. Fast jag kan ju öka antalet i och för sig. Då borde jag ju få till samma långa muskler. Saken är att, som jag tror jag skrivit förut, jag vill inte få massa muskler som jag hade i vintras, jag känner mig inte bekväm i det. Fast min bror tycker jag borde bygga lite, han tycker jag ser för klen ut på armarna och över axlarna.

Idag är en ljuvlig dag. Fast den började med att jag först höll på att köras ner av en cykel och sedan av två bilar. Dessutom tappade jag min mp3-spelare när jag skulle springa till vagnen, så jag hann inte. Så snörpligt när den kör då man står och trycker på dörr-knappen!


Kommentarer:
Postat av: susanna

ja, hur många ggr har man inte stått där och frenetiskt tryckt på öppna-knappen när vagnen precis börjar rulla! Ibland struntar jag i att springa till vagnen bara för att det känns så fånigt om man bara nästan-hinner:)

Postat av: mfwgek uwrdtsp

mhrgablt xlimnuj nwqao oxklwdmhs kbwjny ejdcp olacwp

2006-12-31 @ 20:36:18
URL: http://www.gwfxkpa.uxjlc.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits