hon har blommor i sitt hår

På midsommar är det blommor som gäller tycker jag. Midsommarkrans orkar jag inte pyssla med nuförtiden, speciellt eftersom jag är allergisk och inte tål vanliga ängsblommor. När jag var mindre brukade mamma göra det av blommor i rabatten, de som ser ut som prästkragar respektive violer (kan inte namnen..). Något år har jag haft florist-gjord. Det var ett ställe jag jobbade på under sommaren som hade avslutning och då hade de anställda, alla tre, på sig folkdräkt och midsommarkrans. Jag slapp folkdräkten men tog gärna på mig en midsommarkrans.
Nu kanske man tar en plastblomma, antingen som hårband, hårspänne eller helt enkelt bara sticker in bakom öronen eller i frisyren.
SÅg en blomma på ett hårspänne hos TopShop som verkade perfekt att klämma fast vid örat. Men jag vet inte om jag orkar. Fast jag kanske ska testa den och se så har jag valet..
18534-2526

Kommentarer:
Postat av: emma

fint så som lindsay har. så får det nog bli nästa år om jag inte jobbar som denna:)

Postat av: Emmaria

JA, hade gärna haft det såhär, om jag orkat engagera mig i frisyreen så mycket... Lite plattång och självfall är oftast min meoldi.

2006-06-25 @ 21:42:09
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: dbki xwgsfqop

sjerzfpg hokxafvc seafpqdbh octfrs rumjn bmxeh nsihv

2006-12-31 @ 20:30:04
URL: http://www.jtfgsulr.zghkrf.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits