filmpremiär

Ännu en av Lindsay Lohans filmer har nu haft premiär i USA. Den här gången var det filmen "A Praire Home Companion" där hon spelar mot Meryl Streep och Kevin Kline (tror jag..). Läste någonstans att någon hoppades att detta var hennes chans att ta sig upp till lite mer avancerade filmer, hon har ju gjort mest tjejfilmer so far. Förresten vill jag gärna se Just My luck, passar nog min smak tror jag.
Hur hon hinner med förstår jag inte, men på premiären hade hon en klänning. Lång, nude-färgad sak, som jag helt i ärlighetens namn inte tycker passar henne. Hon försvann lite i den.. Till efterfesten bytte hon om till en lite mer vågad kort svart klänning. Den gillade jag desto mer, riktigt snygg! Härliga gulddetaljer som pricken över i:et.
Mamma och syster var vid hennes sida under premiären och efterfesten. Roligt att se!

18534-244218534-2444


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: v

shit, tänk o dansa i de där klänningen haha

2006-06-05 @ 14:53:45
Postat av: Emmaria

Stå är nog det enda man kan göra i den klänningen... För sitta går nog nästan inte, dansa är inte att tala om :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits