B-day

I lördags fyllde jag ju år. Hade en underbar dag som började med sång och paket på sängen. Pappa fotograferade och mamma viftade med flaggan och var nyfiken på hur jag skulle gilla mina presenter.
Bland annat fick jag sandaler, medlemsskap i Akademibokhandelns bokcirkel (jag älskar böcker), en WC-skylt, gummistövlar, skohylla, halsband, Nelly Furtados skiva, skjortklänningen jag har på mig idag, pengar och lite mer smått och gott.
På sommaren blir det ruskigt varmt i min lägenhet och mina växter kräver vatten varannan dag, minst. Fram till nu har jag inte haft någon vattenkanna men inte längre. Jag fick en jättefin i födelsedagspresent.
18534-2525
När vi var på Zara i Spanien hittade jag ett par ursöta guldsandaler som också hamnade bland mina presenter den stora dagen. Sköna att ha på sig, ursnygga och piffar till allt! I love!
18534-251918534-2518
Sedan blev det dags att öppna ett mycket efterlängtat paket, min skohylla! Den beställdes för ganska länge sedan, men det blev missförstånd och de ringde aldrig, men till slut fick jag den iallafall.  Det är så fint i min hall med den, skönt att slippa ha skorna i en röra på golvet, sådant gör mig stressad och irriterad.
18534-2521

Kommentarer:
Postat av: Linn

sandlaren av verkligen jättefina : )

Postat av: anina

Åh vilka fina sandaler och skohyllan var annorlunda, kul!

2006-06-22 @ 13:25:48
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Emmasvärld

Guldskorna var skit snygga! Tror du att de finns
på Zara i Sverige också?

2006-06-22 @ 19:44:55
URL: http://emmasvarld.blogg.se
Postat av: tbokaxcyw pbxav

lusdax rbpezwa cebpzgxk njubxqs cydk cedj vrgyxqi

2006-12-31 @ 20:30:04
URL: http://www.ujxrlz.obygkxizw.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits