sweater dresses

Tröjklänningarna är här, halleluja! Nej men seriöst, vet inte vad det tagit åt mig men här har vi något jag fatsnat för totalt. Casual, enkelt, stilrent och bekvämt. Kan det bli bättre? Jo faktiskt, det går att kombinera på de mesta tänkbara sätt och det är lika snyggt på jobbet/i skolan som till en middag eller partykväll.
Mjuka, raka, djup ringning, polokrage, kabel stickade, slätstickade, trikå eller randiga. Det finns alla sorter. Tröjklänningen är till för att leka med, gör den sexig, lekfull eller elegant.
18534-2951


bilder shopbop.com


Kommentarer:
Postat av: Jag

Har typ som den gråa tröjklänningen men fsat i beage och den e mer stängd dä uppe ,dem är jätte snygga =)typ med tights =). Gillar den randiga tröjan jävligt snygg måste säga =D

2006-07-28 @ 16:44:58
Postat av: jen

jag säger som du. jag är fast. älskar dem. (:

Postat av: Emmaria

Jag: Låter nice! Den randiga är snygg, fast jag skulle nog inte trivas i den själv faktiskt...

jen: de är helt underbara, älskar dem också!

2006-07-31 @ 09:56:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits