sweater dress

Sweater Dresses poppar upp överallt nu när höstkläderna anländer till butiker och websidor. Jag älskar det! Ett utmärkt plagg som passa lika bra till vardags som kvällen. Helt beroende på hur man matchar har man ett bra basic plagg i tröjklänningen.
När det kommer till tröjklänningar blir det en blandning av det over-size och feminin touch. Tänk att man lånar pojkvännens stora tröja, matchar med tights och ett skärp i midjan. Bäst matchar man en tunnstickad klänning med heltäckande strumpor/tights till höstens trendiga ankelboots. Pumps funkar också, liksom ballerinaskor för en mer vardaglig stil. Möjligheterna är oändliga och jag provar och provar mig igenom en djungel för att hitta den perfekta sweater dressen.
18534-2876

bilder shopbop.com och style.com (obs, första gången jag redigerat med photoshop..)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits