sunshine

Ny dag och solen skiner! Idag blir det varmt säger de och jag tror dem. 22 grader i bilen på väg till jobbet. That's nice. Tror till och med det hann bli 23 innan jag var framme!
Idag ska jag åka till Varberg efter jobbet. Direkt när jag slutar styr jag bilen ner mot landet. Sedan blir det snabbt förflyttning till andra bieln och målet är Varberg.
Detta är en liten
tradition vi har jag och mina föräldrar. De senaste somrarna har vi åkt ner till Varberg en torsdag då det är sommaröppet. När det är fint väder är det supermysigt. Dessutom är det kul med de söta små butikerna! I höstas var jag i Varberg en lördag, mötte upp en kompis som kom från Halmstad. Det var en dag i september, ni kanske minns att det var varmt en bra bit in i september..
Förhoppningsvis blir det lika mysigt idag och kanske kan det göras något fynd!?!

Kommentarer:
Postat av: Tessan

åhh.. min pojkväns familj bor i varberg. Så mysigt på sommaren! Hoppas du får en trevlig kväll!

2006-07-20 @ 13:44:58
Postat av: Emmaria

Tack, det tror jag nog att det blir. Där är verkligen supermysigt på sommaren, absolut värt ett besök!

Postat av: vwdoytf xuavds

gqjnse zganyocfk xbuqkztpy aodbnyz vdatmhwub nzkatuc seigbofj

2007-01-01 @ 01:36:59
URL: http://www.pefcytv.lyszb.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits