spännande

Det mest spännande som hänt idag är... Nej just det ja, inget spännande har hänt! Alls!!
Idag märks det att folk har börjat sina semestrar runt om i landet. Telefonen är stendöd och det är ingen action alls. Jag håller på att somna. Dels för att jag är supertrött men även för att jag har så tråkigt.
Får gå hem och dricka lite kaffe, annars kan kvällen få en vändning som jag inte önskar.

Försöker hitta ett sätt att fixa till utseendet på bloggen. Letar överallt efter den enklaste variant av att koda ett bloggtema. Men det vill sig inte idag. Hittade ett program, men det visade sig att det inte hjälpte mig att förstå koderna. ALltså sätta ihop det kan jag nog klura ut. Jag behöver hitta koder för att länka in bilder, välja färger, storlek, typsnitt och annat. Argh, jag blir riktigt sur av sånt här. Min bror sade att html-boken jag har skulle kunna hjälpa mig, men det har den inte gjort.

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Hej! detta inlägg/kommentar har inget att göra med det du skrev men men.. Är så att jag å pojkvännen ev. ska flytta upp till Gbg i höst å jag skulle vilja ha lite tips. Vart går man ut å festar? Vilka affärer finns? (Zara, mango osv.)Tips på bra secondhand å restauranger. Har vart några gånger i Götet då hans familj kommer därifrån men har ingen jättekul. Vore jätteglad för svar :)

Postat av: Emmaria

Ojoj, Göteborgstips... Allt beror ju lite på hur man är som person. Jag gillar ställena i Vasastan. Avenyn funkar väl ibland, men inte riktigt my bag. Sedan finns en del schyssta häng i Linné och mitt i centrum ligger Bliss och M2 som är trevliga. Det finns en hel del barer, men om man vill dansa är det lite värre, tycker jag.
Affärsmässigt finns ju de vanliga kedjorna, dessvärre har inte Zara öppnat ännu, men det ska hända under 2007, förhoppningsvis under det första halvåret. Mango ligger på Fredsgatan i Arkaden, där hittar man även TopShop, Benetton, Raglady (med schyssta Friis väskor, D&G underkläder mm), Peak, Nilson, Björn Borg, Mique... Runt Vallgatan och Södra Larmgatan hittar man fler mindre butiker som Soda, Stuk, Weekdays, Filippa K, Granit, Randig Katt mfl. NK finns också förstås och Lagerhaus. Ja det är ju inget att klaga på, lite väl litet om man kommer från Sthlm kanske.. Det finns massor i GÖteborg. Fråga gärna igen.

2006-07-11 @ 08:41:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag har sjukt tråkigt nu på sommaren också Emmaria... du kan vara glad att du bor i Gbg, för här ute händer det absolut ingenting... alla jobbar och det bara regnar och regnar på min lediga dag.....

2006-07-11 @ 14:36:01
URL: http://www.blondieangel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Det är synd om oss. Visst är det bättre att bo där det händer saker, men en stad full av turister mitt i sommaren är inget att jubla över.
"bara" fyra veckor kvar, när den är slut vill säga!

2006-07-11 @ 15:31:55
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Tessan

Tack :) Iaf lite bra tips! Nu måste vi bara hitta en lgh å jobb till mig=)

2006-07-11 @ 20:33:08
URL: http://www.fashionlife.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits