Soft

Vi kör soft på jobbet på grund av värmen. Dels hänger jag på en kollega varje gång hon röker, jag är sällskap och får luft. Sedan har vi fikat i en halvtimma och åt en äcklig glasstårta. Nu tar de andra en öl och jag tänkte äta min nekatrin. Det där lät väldigt ordentligt, men dels så är jag itne för att dricka något med kollegor (inte innan jag har fast jobb..), jag gillar inte öl och ska dessutom köra bil till landet snart.
Jag hoppas det blir mysigt i Varberg, men det är jag ganska säker på faktiskt!
Ha en härlig helg.

Kommentarer:
Postat av: Oscar

...vem dricker öl på jobbet? Alkis-varning på den.

2006-07-20 @ 21:22:02
Postat av: från hannahsthlm

Trevlig Helg=)!

Postat av: Emmaria

Oscar: Äh, de skulle gått ut efter jobbet men så bangade chefen som dragit igång det och sedan var de sådär sugna och satt på vår terass med varsinn öl den sista stunden på dagen.. Inte så illa som det lät.

Hannahsthlm: tack detsamma!

2006-07-21 @ 10:17:41
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits