"snedväska"

Just nu är jag väldigt inne på "snedväskor". Det vill säga väskor som bärs snett över kroppen. Messenger-bag kanske det kan kallas? Anyhow tycker jag det är snyggt med en lite mindre väska som hängs snett, det blir snyggt och praktiskt på stan eller när man partar! Ända sedan förra sommaren då jag började använda en svart liten pärlväska (köpt av farmor i Kina) har jag insett hur smidigt det är. Under hösten och våren använde jag en svart skinnväska som kunde hänga snett över. I vintras kunde jag har en svart lite större snygg väska snett över mig. Det är olika användningsomrdåen på mina väskor beroende på säsong och antal kläder på kroppen. Gillar snygga, praktiska sätt att bära med mig det nödvändiga!
Den här är från Topshop och skulle säkert fungera.
18534-2912



Kommentarer:
Postat av: M.

riktigt fin väska.

Postat av: Emmaria

Absolut, har inte sett den på TopShop ännu bara...

2006-07-27 @ 09:15:03
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits