rätt vs fel

aftonbladet skriver de kort om höstens måsten. Stickat är a och o samt klänningen och den dressade looken. Tjejer är ladylike och killar blir en äkta britt!
Rätt och fel enligt aftonbladet:

Rätt och fel för tjejer

Rätt:
A-linjeformad kappa
Klänning. Gärna med stickade tights till.
Skolett
Hög midja
Rutmönstrat

Fel:
Låg midja
Spetsiga skor
Uppvikta jeans
Magkorta tröjor
Tvättade slitningar på jeans

Rätt och fel för killar

Rätt:
Cardigan
Hängslen
Smal slips
Stuprörsjeans
Randigt

Fel:
Bootcut
Cowboyboots
Nitbälte
Grungestil
Djupt v-ringad t-shirt

Kommentarer:
Postat av: Anonym

men... jag som trodde att grungestilen skulle komma stort i höst. har läst de lite var stans.

2006-07-25 @ 20:09:11
Postat av: Emmaria

Jag tycker såhär, är det din stil, är du bekväm i det och passar i det så go for it! Man ska ha en sådan stil som gör en bekväm, det syns i utstrålningen.

Postat av: Lars Anders Johansson

Låg midja är väl en sådan sak som måste bedömas från fall till fall, är det inte?

2006-07-26 @ 02:29:28
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Emmaria

ABsolut är allt beroende på person. Jag känner mig inte bekväm i hög midja utan väljer hellre en lite lägre. A och O när man klär sig är ju att känna sig bekväm, då blir man snyggare!

2006-07-26 @ 10:23:44
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Lina

Aftonbladet?

Börja läsa Elle...

2006-08-14 @ 11:25:15
Postat av: Emmaria

Lina vännen, jag läser de flesta modetidning. Tycker dte är kul att ta till mig mycket olika om mode.

2006-08-15 @ 16:14:45
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Hanna

Nja, jag tkr inte riktigt att hänglsen och slipsar är inne längre ;P Ganska ute, actually. :D

2007-09-19 @ 13:46:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits