rain

När jag körde upp från landet på morgonen varierade vädret kraftigt. Det var moln, sol, duggregn och ösregn. Även på plats i Göteborg har det varit lite varierat, kanske inte sol direkt..
Trots att det var 21 grader då jag gick hemifrån frös jag, känner mig krasslig idag, tror jag har feber faktiskt... Usch, inte det skojigaste direkt.
Att det regnar under dagen idag gör inte så mycket, ser ändå ut som att det blir fint väder i helgen! Och det är det viktiga. Fast är jag krasslig kanske inte solen är det bästa stället att sitta på.

Varberg var mysigt igår. HIttade en söt kjol från VILA och fick även en liten namnsdagspresent lite i förväg.
Om det kommer mer senare, ska försöka fixa bild.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits